دارای واحد مشاوره برای طراحی بیمه نامه های مورد نیاز سازمانها
صدور آسان بیمه نامه و پرداخت سریع خسارت
دسترسی ساده و آسان بیمه گذاران محترم به تیم حیات نوین
همکاری با مجرب ترین و متعهد ترین ارزیابان رسمی بیمه ای
بیش از 24سال سابقه و دارای گرید درجه یک در شرکت بیمه آسیا
ارسال رایگان بیمه نامه
تصادف کردی؟ نمیدونی باید چیکار کنی؟
حیات نوین از نگاه مشتریان
همیشه برای خواندن نظرات شما آمادهایم.
مهرداد رضایی
تیم حیات نوین در دسترس و مسئولیت پذیر هستن، من از عملکردشون راضی ام، فقط ای کاش یه شعبه در غرب هم داشتن.
مهری دوست
من با ماشینم تصادف کردم ، و زیاندیده بودم ، اما چون ماشینم نامتعارف بود ، قبلا بچه های بیمه ماشین حیات نوین بهم توصیه کرده بودن که حتما بیمه بدنه بکیرم ، من هم این کار رو کردم و وقتی خسارت دیدم واقعا متوجه شدم چه کار خوبی کردم ، ماشین من هیوندا بود و حدود ۵۰ میلیون خسارت دیده بود و بیمه ثالث مقصر حدود ۱۲ میلیون به من پرداخت کرده و من تونستم بقیه خسارتم رو ار بیمه بدنه حیات نوین بگیرم ، عااالی بود . اگه بیمه بدنه نداشتم نمیدونم چی میشد ...
احسان مکرمی
من بیشتر از ۲۰ سال هست که کار میکنم و در شرکت های مختلفی که بودم از طریق بیمه های مختلف بیمه درمان داشتم ، یکی از نکات جالب حیات نوین برای من این هست که پزشک و ارزیاب خسارت در محل شرکت شون حضور داره ، و خیلی از سوالات رو بصورت آنی جوابگو هستن ، این موضوع خیلی برای من ارزشمند هست .
نگار
من بیمه تکمیلی پیش حیات نوین دارم ، زمان پرداخت خسارتشون خیلی سریع و خوبه ، شرکت قبلی من که کار میکردم بیمه تکمیلی رو با یه شرکت بیمه دیگه داشت ، واقعا اذیت میشدیم ، هزینه ها رو یک ماه طول میدادن ، اما در حیات نوین دو سه روزه پرداخت میشه ،
آزیتا
من حدودا ۱۵ ساله ماشینم رو در حیات نوین بیمه میکنم ، از سرویس و خدماتشون خیلی راضی هستم ، بیمه قبلی تاریخ بیمه م رو به من یاداوری نمیکرد و همیشه از این بابت استرس داشتم ، اما توی این ۱۵ سال حتی یک بار هم نشده که یاداوری نکنند، ضمنا خیلی کارشناس های دلسوز و مسئولی هم دارن ، روی هم رفته من خیلی راضی هستم .
کیوان ناصحی
من حدودا ۱۵ ساله ماشینم رو در حیات نوین بیمه میکنم ، از سرویس و خدماتشون خیلی راضی هستم ، بیمه قبلی تاریخ بیمه م رو به من یاداوری نمیکرد و همیشه از این بابت استرس داشتم ، اما توی این ۱۵ سال حتی یک بار هم نشده که یاداوری نکنند، ضمنا خیلی کارشناس های دلسوز و مسئولی هم دارن ، روی هم رفته من خیلی راضی هستم .
مونا کاکاوند
من از طریق شرکتمون پیش حیات نوین بیمه درمان هستم ، تیم خسارتشون بینظیره ، همیشه پاسخگو هستن ، حتی به من کمک کردن وقت ام ارآی برای خودم گرفتم ، واقعا باعث دلگرمی بودن برای من
فاطمه مرادی
ماشین من رو از صفر کیلومتر شرکت سایپا بیمه کرده بود، با حیات نوین تماس گرفتم که بیمه بدنه کنم ماشین رو ، کارشناس حیات نوین، مشخصات بیمه ثالث من رو هم ازم گرفت و گفت خودمون یاداوری میکنیم و چقدرررر خوب شد ، چون موقع انقضا بیمه هیچ کسی از شرکت سایپا با من تماس نگرفت ولی بچه های حیات نوین تماس گرفتن و یاداوری کردن و بیمه ثالثم به موقع تمدید شد ، خیلی این موضوع رو دوست داشتم ،
سمیه افشار
تصادف کرده بودم ، با بخش خسارت حیات نوین تماس گرفتم ، راهنمایی شون خیلی برای من مفید بود ، نکاتی که گفتن رو رعایت کردم و تقریبا کل خسارتم رو دریافت کردم ،
تیم حیات نوین در دسترس و مسئولیت پذیر هستن، من از عملکردشون راضی ام، فقط ای کاش یه شعبه در غرب هم داشتن.
ماشین من هیوندا بود و حدود ۵۰ میلیون خسارت دید، بیمه ثالث مقصر حدود ۱۲ میلیون به من پرداخت کرد و من بقیه خسارتم رو از بیمه بدنه حیات نوین گرفتم، عااالی بود. اگه بیمه بدنه نداشتم نمیدونم چی میشد.
یکی از نکات جالب حیات نوین برای من این هست که پزشک و ارزیاب خسارت در محل شرکت شون حضور داره، و سوالات رو بصورت آنی جوابگو هستن، این موضوع خیلی برای من ارزشمند هست.
من بیمه تکمیلی حیات نوین دارم، زمان پرداخت خسارتشون خیلی سریع هست، شرکت قبلی که بیمه داشتم واقعا اذیت میشدیم ، هزینهها رو یک ماه طول میدادن، اما در حیات نوین دو سه روزه پرداخت میشه.
من از طریق شرکتمون پیش حیات نوین بیمه درمان هستم، تیم خسارتشون بینظیره، همیشه پاسخگو هستن، حتی به من کمک کردن وقت ام ارآی برای خودم گرفتم، واقعا باعث دلگرمی بودن برای من.
ماشین منو سایپا بیمه کرده بود، با شما تماس گرفتم برای بیمه بدنه، کارشناس حیات نوین، مشخصات بیمه ثالث رو هم ازم گرفت و گفت خودمون یاداوری میکنیم و چقدرررر خوب شد، چون موقع انقضا بیمه هیچ کسی از شرکت سایپا با من تماس نگرفت.
من حدودا ۱۵ ساله ماشینم رو در حیات نوین بیمه میکنم، از سرویس و خدماتشون خیلی راضی هستم، بیمه قبلی تاریخ بیمهم رو به من یاداوری نمیکرد حیات نوین واقعا کارشناسان دلسوز و مسئولی دارن.